Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Tags| Summer&Suvenirs Tag!!♥

Λοιπον κοριτσια αποφασισα να κανω ενα καινουριο tag που λεγεται souvenirs tag!! Υπαρχουν καποιες ερωτησεις και στος τελος καθε κοπελα απο τα blog που εχω κανει tag θα βαζει μια δικια της!! Let's gooo!♥


Κανονες :)


1) Πρεπει να κανεις tag πανω απο 5 blog!!
2) Στην αρχη της αναρτησης να αναφερεις απο που πηρες το tag (δηλαδη ποιο blog σε εκανε tag)
3) Απαντας σε ολες τις ερωτησεις:)

1η : '' Σου αρεσουν τα souvenir; Αν ναι γιατι;"

  •  Μου αρεσουν τα suvenir γιατι μου θυμιζουν της αναμνησεις που ειχα απο καθε μερος που επισκεφτηκα:)
2η:'' Εχεις παρει ποτε souvenir σε καποιον φιλο σου;"
  • Ναι , εχω παρει. Εχω παρει ενα τεραστιο αρκουδακι στην κολλητη μου που λεει 'Your mine sweatheart' ♥ απο το cosmos της Θεσσαλονικης.
3η: '' Που πηγες διακοπες φετος; Και αν δεν σκοπευεις να πας.που θα ηθελες να πας στο μελλον!;''
  • Δεν εχω παει ακομα! Αλλα μαλλον θα παω Θεσσαλονικη-Λαρισα:)
4η:''Ποιο ειναι το αγαπημενο σου souvenir;''
  • Ειναι 4 μαγνητακια που λενε πολυ ομορφα λογια και μου τα εχουν κανει δωρο κατι φιλες μου για την γιορτη μου οταν πηγαμε εκδρομη:)
5η: ''Aγαπημενη αναμνηση απο τις διακοπες σου;''
  • Το καλοκαιρι που πηρα το σκυλακι μου πριν 3 χρονια♥
6η:'' Η πιο τρελη τιμη που εδωσες για souvenir;''
  • 60 ευρω:0
7η:'' Απο ποιες περιοχες εχεις παρει souvenir;''
  • Λοιπον εχω παρει απο: Ισπανια,Ελβετια,Αθηνα, Θεσσαλονικη,Καλαματα,Σαμο,Αγγλια αυταα:D
8η: ''Θα εκανες ποτε σε καποιον δωρο souvenir;''
  • Ναι θα εκανα, για να μοιραστει και αυτος τις αναμνησεις μου απο την περιοχη που πηγα!
9η: ''Προτιμας παραλια με αμμο ή με πετραδακια;''
  • Με αμμο!!!!
10η: Πισινα ή Θαλασσα;
  • Θαλασσαα:) Αν και μ'αρεσει και η πισινα, η θαλασσα ειναι αλλο πραγμααα!♥
                                                                    Blog που κανω Tag!





http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/ Beauty and the food beast


 *Μην ξεχασετε κοριτσια να βαλετε και 1 δικια σας ερωτηση* Φιλακιαα πολλα:*

Creamgirl:*





                         





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML