Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Be the star of our blog♥

Ναι κοριτσια καλα ακουσατε !!! Δυο τυχερες απο σας θα γινουν οι stars ενος αρθρου μας ♥
Θα μου πειτε , δηλαδη πως; Πολυ απλα:) Αυτο σημαινει Διαγωνισμος:)

                                                                  Πληροφοριες♥

Ειναι πολυ απλο, θα μου πειτε ποιες θα λαβετε μερος και εγω θα σας σημειωσω,επειτα θα μου πειτε γιατι θελετε να κερδισετε αυτο το επαθλο και εγω θα διαβασω τις σκεψεις σας! Ετσι δυο κοπελες εκ των οποιων η μια θα επιλεχτει απο μενα (αυτη με την καλυτερη σκεψη) και η δευτερη τυχαια μεσο ενος προγραματος το random.org.Μετα θα γραφτουν 2 αρθρα ενα για την καθε μια σας (ενα απο εμενα και ενα απο την smileevelina00) που θα μιλαμε για σας, το εργο σας ως bloggers, για το blog σας , για τα αρθρα σας και κατι τελευταιο και το πιο αστειοο....μεσα απο τα αρθρα σας θα προσπαθησουμε να σας ψυχολογησουμε και μια που ερχεται το καλοκαιρι θα σας πουμε τι γευση παγωτο θα ησασταν;) Πλακα δεν εχει? Σκοπος ειναι να διασκεδασουμε ολες μας και να περασουμε υπεροχα :) Ελπιζω αυτη η καινουρια μου ιδεα να σας αρεσει ♥♥♥


                                                            Οροι  ♥

  1. Θα πρεπει να εισαι μελος στο blog♥
  2. Να εχεις κανει like στο Facebook μας και subscribe στο καναλι ( Αν τυχον δεν εχεις τιποτα απο τα δυο δεν πειραζει μπορεις να παραλειψεις αυτο το βημα♥)
  3. Στο blog σου θα πρεπει να εχεις το κομματι About Me για να μπορουμε να δουμε λιγα πραγματα για σενα, αν και τις περισσοτερες απο εσας τις ξερουμε♥
Αυτα απο μενα....Ελπιζω εχουμε συμμετοχες !! Ο διαγωνισμος ληγει στις 22/4/14♥ Μεχρι τοτε τα ξαναλεμε...Φιλακια πολλα και καλη επιτυχια σε ολες σας ♥ 
Creamgirl♥




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

8 σχόλια:

  1. Γεια! Θέλω να πάρω μέρος στο διαγωνισμο!! Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενταξει Αννα μου! Σε εχω σημειωσει <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρομαι και μάλιστα πολύ. Η ιδέα σου είναι πρωτότυπη και υπέροχη. Αν θες να δεις το About me για εμένα (την Εύα) είναι η 2η παράγραφος.

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!

    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευα μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια ♥ Φερε οσες φιλες σου μπορεις για να ανοιξει ο διαγωνισμος♥♥Φιλακια Πολλα :* Και καλη τυχη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ ενδιαφέρομαι! Είναι πάρα πολύ όμορφη ιδέα! Έχω κάνει όλα τα βήματα εκτός από like στη σελίδα σας στο facebook, γιατί δυστυχώς δεν έχω λογαριασμό facebook! Το about me βρίσκεται σε ξεχωριστή σελίδα στο blog μου, αν και μάλλον με ξέρετε, έτσι δεν είναι; ♥ Φιλιά!

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βανεσα μου ευχαριστω♥Οσο για το facebook μην ανησυχείς δεν τρεχει και τιποτα!! Ναι σε ξερουμε πολυ καλα ♥♥ Φιλια:*
    Creamgirl!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρομερός διαγωνισμός θα ήθελα να συμμετέχω! Ούτως ή άλλως το blogger είναι ένα ωραίο διασκεδαστικό παιχνίδι που μαθαίνουμε πολλά από αυτό και διασκεδάζουμε ταυτόχρονα! ♥♥ Κάθε μέρα και κάτι καινούριο!! Καταπληκτική ιδέα!! Με ενδιαφέρει!! Σειμείωσέ κι εμένα πλς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικα ελευθερια μου ♥♥ Ο διαγωνισμος ληγει σημερα στις 5 να αναμένετε για τα αποτελεσματα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML