Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Tag: 50 random facts about me! (smileevelina00)

Γεια σας netgirls! Η Βανέσα Τρ. (Teenage girls online), με τάγκαρε στο δικό της αντίστοιχο άρθρο και την ευχαριστώ πολύ! Λοιπόν, ορίστε 50 πράγματα για μένα! ;)

1. Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι τα παστέλ ( μέντα, γαλάζιο, τιρκουαζ, ροζ, λεβάντα!)! Αν και μου αρέσουν γενικώς όλα τα χρώματα!

2. Το στυλ μου είναι casual με μια πινελιά girly!

3. Λατρεύω τις χνουδωτές μπότες, τα μάλλινα ζακετάκια και τα αρβυλάκια για αυτή την εποχή! :D

4. Όταν έχω επιπλέον χρόνο ή μπαίνω στο ίντερνετ, ή βλέπω τηλεόραση, ή κάνω γυμναστική, ή φτιάχνω πήλινα πραγματάκια!

5. Τον τελευταίο καιρό μπαίνω πολύ συχνά στο ίντερνετ και θα έπρεπε να μπαίνω λιγότερο... :/

6. Λατρεύω το blog!

7. Άσχετα που δεν γράφω συχνά άρθρα ( συγνώμη! ), λατρεύω να διαβάζω άλλα blogs και γενικώς λατρεύω το blogger!

8. Ακούω πιο πολύ ποπ ή dubstep μουσική. Γενικά μου αρέσουν τα καινούρια hits!

9. Έχω μία μανία με τα DIY!

10. Λατρεύω να διακοσμώ το δωμάτιό μου συνέχεια αλλιώς, αν και κάποιες φορές δεν έχει νόημα!

11. Οι αγαπημένες μου ταινίες είναι οι ταινίες δράσης και οι κωμωδίες!

12. Έχω δει μόνο ένα θρίλερ στη ζωή μου! ( που έμοιαζε με δράσης )

13. Ανεξάρτητα από την ηλικία μου δεν θα σταματήσω να βλέπω  ταινίες κινουμένων σχεδίων! Σε λογικά πλαίσια πάντα!

14. Μισώ την Ντόρα την εξερευνήτρια! Δεν ξέρω γιατί όταν ήμουν μωρό διασκέδαζα με αυτό το πράγμα!

15. Όταν ήμουν μικρή είχα Το κόλλημα με την Barbie!

16. Κάνω μπαλέτο και χιπ χοπ αρκετά χρόνια και τα λατρεύω!

17.  Γενικώς λατρεύω το χορό!

18. Θέλω να μακρίνω πάρα πολύ τα μαλλιά  μου!

19. Είμαι κριός στο ζώδιο άλλα o χαρακτήρας μου είναι τελείως διαφορετικός!

20. Ουφ! Πήγα στο είκοσι! ;ρ

21. Είμαι υπερβολικά ντροπαλή και ώριμη! ;ρ

22. Δεν συμπαθώ τα άτομα που κατηγορούν κάποιον άλλο με τη μία, ενώ άμα κάνουν εκείνοι λάθος, λένε τη γνωστή φράση: " Σιγά πια τι έκανα! "

23. Μου αρέσουν πολύ τα αγγλικά!

24. Έχω αδυναμία στα γλυκά ζωάκια και μωράκια!

25. Είμαι chocoholic! Αλλά μου αρέσει η μαύρη σοκολάτα δεν ξέρω γιατί πολλοί την βρίσκουν πικρή!

26. Λατρεύω τα χριστούγεννα!

27. Μου αρέσει αρκετά το stardoll αλλά δεν μπαίνω συχνά! :/

28. Μου αρέσει και το polyvore!

29. Βλέπω συχνά DIY στο youtube και βίντεο με συνολάκια!

30. O μελαγχολικός καιρός δε μου αρέσει καθόλου!

31. Θα ήθελα πολύ να μάθω πιάνο, αλλά ποτέ δεν βρίσκω την ευκαιρία!

32. Πολλές φορές λέω να κάνω κάτι, αλλά δεν το τελειώνω ποτέ!

33. Βλέπω " Μην αρχίζεις τη μουρμούρα " και " 50-50" !

34. Θα ήθελα να γυρίσω το χρόνο πίσω σε κάποιες στιγμές που έκανα τρομερά λάθη! ;ρ

35. Αγαπημένο μου φαγητό είναι οι γεμιστές ντομάτες!

36. Θα ήθελα πολύ να μιλήσω σε τουρίστα! Δεν το έχω κάνει ποτέ!

37. Μου αρέσει πολύ το περπάτημα!

38. Μου αρέσει να είμαι με τις φίλες μου και όταν  είμαι κάπου χωρίς αυτές νιώθω χαμένη! ( με ένα τεράστιο βελάκι να λέει χαζή! ;ρ )

39. Μου αρέσουν πολύ τα αξεσουάρ με κουκουβάγια!

40. Δεν βάφομαι καθόλου, εκτός από κάποιες περιστάσεις που φοράω λίγο καφέ μολύβι, λιποζαν ή lipgloss!

41. Είχα twitter παλιά αλλά το βαρέθηκα!

42. Το ίδιο και το instagram! ;ρ

43. Θαυμάζω τα άτομα τα οποία δεν πληγώνονται εύκολα και διαγράφουν τα κακά άτομα από τη ζωή τους!

44. Μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι και η άνοιξη!

45. Θα ήθελα να ταξιδέψω στο εξωτερικό!

46. Στην ταινία " Χάτσικο " είχα κλάψει ΠΑΡΑ πολύ!

47. Θα ήθελα πολύ το blog να φτάσει τα 50 μέλη! ( όνειρο! )

48. Θα ήθελα να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο!

49. Αγχώνομαι πολύ εύκολα!

50. Χαίρομαι να διαβάζετε τα άρθρα μου και να σχολιάζετε!

Αυτά! Λοιπόν ορίστε τα ταγκ στα παρακάτω blogs!

· Life of Teenager
· U girl
· KIDS-OFRENEIA
· Stardoll For Greek Girls

smileevelina00 <3




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 σχόλια:

  1. Παρά πολύ ωραίες κι ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου! Χαίρομαι που έκανες το tag, ελπίζω να σου άρεσε! Εμένα πάντως πολύ, επειδή θεωρώ ότι οι bloggers γνωριζόμαστε καλύτερα έτσι! Συμφωνείς;

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για το tag και ναι μου αρέσει πάρα πολύ, είναι πολύ καλός τρόπος γνωριμίας! :D

      smileevelina00

      Διαγραφή

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML